Monday 8 June 2020

Testimoni YOUTH Skincare

Assalamualaikum & Hi,
Ini testimoni pengguna produk skincare YOUTH dari SHAKLEE. Testimoni dari Yasmin sendiri nanti Yasmin letak dekat BONUS🤩 Kita jual kita guna tau, baru lah valid testimoni.



✔️Jerawat

"Jerawat yang menimbun dulu, dah hilang. Kulit kemerah-merahan dulu pun dah lesap. Parut-parut kesan jerawat yang banyak tu pun dah beransur hilang"
Puan Zawani dah rasa perubahan muka bila bertukar kepada YOUTH Skincare dalam masa 8bulan. 

✔️Jeragat

Kulit muka Cik Puan Wana Sulaiman semakin pulih dari jeragat seawal 39hari penggunaan YOUTH Skincare


✔️ Pori muka

Youth Skincare juga boleh merawat pori muka. Bila pori muka kita bersih secara mendalam, pori di kulit muka kita semakin tidak kelihatan.

✔️ Tona kulit sekata, kulit lembut dan cerah

"Kulit muda 5 tahun dari usia sebenar, pori semakin kecil, tona kulit sekata, kulit lebih lembut dan cerah"
Cik Puan Qiqistina Md Yusop sudah merasai perubahan muka secara mendadak dengan menggunakan YOUTH Skincare. Membersih muka secara mendalam, menghidrat, melembapkan kulit muka serta melindungi kulit muka dari UVA dan UVB mampu memberi perubahan yang ketara pada kulit muka.

✔️Muka kelihatan 'Glowing'

Kulit muka yang bersih dan sihat akan meningkatkan 'Confident Level' seseorang. Cik Puan Hafizah Rashid memberitahu,
" Kulit lebih bersih & glowing, parut jerawat pudar, feel more konfident"

BONUS

BONUS kali ini adalah merupakan pengalaman Yasmin sendiri dengan YOUTH. Yasmin baru ada kesempatan untuk menggunakan YOUTH Age Defense Moisturizer SPF 50. 
KENAPA?
Moisturizer Yasmin memang dah habis, bukan tinggal nyawa-nyawa ikan😅 Lepas itu, Yasmin memang tak ada proper sunblock. Sebelum ni, Yasmin 'PROTECT' kulit muka dengan CC CREAM SPF30 sebab susah nak cari sunblock yang sesuai dengan kulit muka Yasmin (Dry & Sensitive). 
Lepas dapat tahu Moisturizer YOUTH dari Shaklee ada SPF 50 dan PA+++ terus rasa nak cuba tanpa ragu. Baca pulak testimoni macam dekat atas terus beli.
Hari pertama bukak botol moisturizer YOUTH rasa WOW 'exclusive' packaging dia. Penutup botol confirm tak akan hilang, sebab dia pusing je untuk bukak. Lepas tu Yasmin cuba apply dekat kulit muka.TERUS jatuh cinta dengan produk YOUTH, instant GLOWING ya bukan melekit atau berminyak. Kena cuba sendiri lah baru tahu WOW dia.
Lepas seminggu Yasmin guna selain nampak 'GLOWING', kulit muka lebih lembut dan paling ketara tona lebih sekata. Perlindungan muka dari UVA dan UVB sangat penting sebab banyak perubahan muka kita boleh lihat. 
Yasmin bakal tukar skincare kepada YOUTH, habiskan saki baki yang ada lepas tu bakal upgrade guna Cleanser, Toner dan Night Cream dari YOUTH. Kalau dah lepas yang BASIC SKINCARE boleh lah Yasmin upgrade net level: ADVANCE SKINCARE. Eh, ada Advance skincare? Mestilah ada, baru dapat kulit muka 'GLASS SKIN' macam retis korea. Nanti Yasmin cerita pasal Advance Skincare pulak.



Berminat untuk mengetahui produk YOUTH dari SHAKLEE?
📱013-7773640 (PN. YASMIN)
yasminsyafikahrazali@gmail.com
Pengedar Shaklee Manjung, Perak & sekitarnya
Pos ke seluruh Malaysia



0 comments:

Post a Comment